25

Jag föddes på möndals sjukhus den 23 April 1989, 2780g och 45cm lång, Tre veckor före BF. Därför blev jag som jag blev.
 
under mina 25 år har jag:
 
Tappat alla tänder.
blivit rumsren.
slutat med napp.
sovit en hel natt  i egen säng.
avverkat fem hundar typ.
seglat 26 timmar i sträck.
Tävlat med både häst, skidor och segelbåt.
Varit onyckter.
Spytt offentligt.
Varit medvetslös.
Åkt ambulans och ambulansbåt :D .
Brutit en arm.
Varit utomlands.
Haft depression.
Bott på sju olika orter.
Sjungt en sång med en av mina "idoler" - Stefan Andersson.
Haft det svårt i skolan.
Skakat hand och serverat sveriges konung.
Fångat hummer.
Varit nära döden upplevelser.
Kysst en helt främmande person på gatan.
Köpt kläder för 4000kr på en dag.
Haft 17 olika jobb.
Sjungt inför 1000 personer.
Blivit kär.
Sett människor ta sitt sista andetag.
Sett bebis ta sina första andetag.
Fött barn.
 Räddat liv.
Gett pengar till välgörande endamål. 
Ägt orm, möss, hundar och höns samtidigt.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0