härliga augusti.

viola varit på förskolan, jag fick 2 timmar att inte göra någonting på så jag passade på att sola och sova i baksätet, var trött imorse mer en vanligt så jag tog med kudee och filt i bilen, somnade som en luffare på en parkering. men skönt var det. hämtat mitt barn nu, av någon anledning serverades slät linssoppa till lunch som viola inte ville ha så det blev att handla något hon kunde äta. 50min kvar till färjan går till knippla, gick till stranden brevid färjeläget, badar bägge två. viola naken och jag topless trots att det kan kommma förbi passerande, de får dom leva med att se lite hud. fångat fiskar, letat krabbor och plaskat i vanlig ordning. vilket underbart väder.

förutom det så har mats tagit båten till jobbet 6 imorse, de skulle jobba på en öde ö, mer öde en denna nämligen kalvsund. mats ska hämta viola vid mitt jobb sedan vid 16, livet funkar bra .


tidigt när mats tog båten, fotot taget från sovrumsfönstret.


viola plaskar i väntan på färjan.

sandskäddan simmar.

honom kan man äta om ett år. mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0