usel uppdatering

sommaren är kort men vi har mest haft sol och jätte varmt, sicken fantastisk sommar vi har haft. trots att jag jobbat 75% och pusslat med mats så han tar kvällar med viola och jag har henne på dagen så jag och mats ses inte alltid så ofta. Jag kommer oftast hem 23 på kvällen och är ledig 2 dagar i veckan. oftast mitt i veckan. jobbar 3/4 lördagskvällar :*(.

förutom jobb så har jag varit i branäs, två utekvällar i Göteborg och en till nästa fredag samt ett besök på liseberg, olstorp i september är tanken sen är det bara en segeltur så är min sommar komplett som jag hade önskat ha den.

förutom det har jag strött på med flera nattbad i marelden, helst naken. träffat många trevliga människor i min ålder och en hel del båtkörning. bra sommar helt enkelt och inte är den slut ännu.
ute och fiskarxen förmiddag.

naket. natt. bad var det här. viola sussar i vagnen. tillsammans med B, M, J

utekväll på berså och peacock med vänner och en 28årig norsk miljonär, han bjöd på mina inträden och några drinkar iaf.
mötte upp mor och far när de kom hem från segelsemestern.
havet suger och hungrig blir man.





jobb outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0