Ledig måndag

åh vad skönt med måndag tycker jag, måndagar brukar jag vara ledig på. Jobbat ons-sön och nästan bara kvällar och inte varit hemma innan tio på kvällen så jag är både lite trött och snuvig.   Violas sovande är värre en illa, sover hon ens något.  Inget emot att ha sovmorgon till 8-9 på morgonen men det hade varit trevligt men någon tEmma ensamhet med sambon på kvällen. Får se hur det blir idag, tänkte hon skulle somna 45min på dagen. 
 
vi ska för övrigt till hönö och inhandla de två sista julklapparna till sambo och Hudson, pojkar är inte de lättaste att handla till en de får gå. Hoppas min android blir färdig i veckan med, känns så naket Utan den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0