Det viktigaste och mest fantasiska

Listar det viktigaste och mest fantastiska jag  har upplevt.
 
Först och främst kärleken mellan två personer. Tänk att Mats är den enda personen jag får "välja"  i mitt liv, och jag känner att jag verkligen valt rätt :D
Att efter sju år tillsammans fortfarnade kunna skratta med varandra som som vi gör, en idag.
Djur, framförallt hundar, vilka härliga djur de är, personligheten och kärleken till som kan bli enorm och samtidigt en extrem saknad när de försvinner.
En dipp  i livet kan också göra gott, det får man aldrig glömma.
Gravid, att veta att något växer och gror inuti en själv, fick mig att växa som männiksa.
Vänner är det viktiaste du har, utan dom är du inget, en vän väljer du, en vän ska du vara rädd om.
Du blir vad du äter.
Du blir som du umgås.
Att känna bebisen sparka, det tänkte jag på förut, eller nästa dagligen. De lilla tecknet som gör att man känner att något mbor inuti en själv när man är gravid, obeskrivligt !
Att gå igenom lycka, sorg och katastrof med den man älskar, att utsättas för prövningar är vikitgt i ett förhållande och ett "test" ifall att det "funkar" inann man  drar i för stora växlar, ett råd bara.
Att föda barn, det coolaste jag upplevt att lyssna på kroppen och låte den göra jobbet, åter igen OBESKRIVLIGT.
När man reser bort och ett äventyr någon annanstans väntar.
Ta och ge. 
Lyssna.
 
Jag som tjockis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0