test

igårkväll jobbade jag 16-21. efter jobbet hade vi bestämt oss för att testa en sakemojj, nämligen hur viola sover i bilen om man just reser på kvällen. flickebarnet som vanligtvis somnar runt 19-20 var trött när vi begav oss mot hyppeln. hon somnaee väl efter 20 minuter. stannade till i borås, sprang snabbt in på statoil och köpte smörgåsar, dricka och kaffe, hade inte ätit sedan 13:30. hon vaknade till av allt prassel men vad glad för det. hon pt nämligen lite hon med och drack sig otörstig en kvart senare somna hon igen. sov sedan hela resan och vi var framme. då vaknade hon till och jag förväntade mig att vi skulle vara beredda på att vara uppe några timmar men icke. hon somnade om igen i min famn medan vi satt och pratade en stund. flickan har verkligen dygnsrytm och det är jag glad över och allt sammantaget tyckte jag gick över förväntan bra. kan tänkas göras om vid fler långresor framöver. nu är vi på hyppeln iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0