2012

Har du några nyårslöften?
Nja, inte mer en att jag ska försöka bli en bättre människa och åka mer kommunalt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, några och fler väntas.

Vilka länder besökte du?
Danmark, tråkigt nog 
 
Vilka platser i Sverige besökte du?
Branäs, Karlstad, smögen, lilla ko ön, Lysekil. några mer som jag inte minns just nu.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
. 25 April då min mormor Viola gick bort. 14 oktober då min flicka blev ett år.

Vad var din största framgång 2012?
nytt boende

Största misstaget?
Det kännts som de tyvärr är många

Bästa köpet?
Violas gåstol

Vad spenderade du mest pengar på?
räkningar och lån
:(

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Den nya lyan

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
"krokodilen i bilen" (går på repeat hemma om Viola får välja)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare naturligvis trots stora motgångar

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest!

Favoritprogram på TV
Mästerkocken

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Ammade, vad annars.
 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Ha på mig något snyggt samtidigt som det ska vara lätt att visa brösten och amma.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0