mannen står vid spisen (tisdag)

igår efter jobbet stod denna  fina middag serverad på bordet,  idag luktar det älgköttbullar, potatismos med gräddsås. Imon vet jag inte vad han kommer överraska mig med. Vill också laga mat, vi bägge trycker det är så kul så ibland blir det att vi lagar en rätt var som vi sedan fryser in av det som blir över. 
 
Förutom detta ska jag jobba onsdag och torsdag. Som pricken över i.et har jag hämtat ut mitt nya körkort, och det är verkligen nytt, nytt för iår med konstiga krussiduller och mindre foto, vilket inte gör något eftrsom det ändå inte ser ut som jag på bilden. 
 
Sen har vi byggt kojja inomhus idag och myst och fikat. Var längesedan jag byggde kojja av lakan, filtar, kuddar och stolar men bra blev den och lyckligast var nog Viola. Blir så tröttsamt att inte göra någonting och nu får man ju leta efter dammkorn.
 
dagens man, dagens mat han lagat
äter kladdkaka i tältet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0