Sista januari

 
Det är bara stora tjejer som får stå i kundvagnen när man handlar, dessutom får man gratis banan på city gross. 
Annars så har jag jobbat idag. Hämtat på dagis. Lagat mat. Varit på A6 på både systembolaget och på HM och köpte strumpor till Viola.  En rätt så vanlig dag helt enkelt. Fått mig några tankesatällare också men det är inget jag tänker dela med mig av här.
Skönt med sista januari, gillar inte januari det är en sån trist månad på något sätt, kallt, grått och fult. Februari är inte mycket bättre men det närmare sig mot vår och sommar.
Idag åker min mamma och pappa till Indien på semester, hoppas de kommer hem välbehållna.
Ändrar Headern med, fast den är inte klar som ni ser, sicket pyssel det är med den där.
 
Dagens middag besod av Falukrov (eko) som jag stekte med rödlök, porjulök, tomat och paprika. Kokade pastapennot till det, fint och färgglatt blev det iaf.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0