Viola snart 1år och 10månader

Vikt: 13kg
Längd: 84cm (tror jag)
Storlek 23 i skor, 86 i kläder och 5 i blöjor från Libero.
Hon kan det där med att stöka ner och göra oreda, att charma allt och alla och vinka till alla hon inte känner och  säga "hej hej"  förutom det så pratar hon mest jämt och använder sig av olika tonfall, ropar, ber osv.  Allt utveckling är helt fantastsikt.  hon säger också lite längre meningar, med två ord :)  Titta mamma, sitta pappa,  ha vatten osv. 
Vad ska jag mer säga, jo att hon är nästan omöjlig att slita sig från sin far, vill inte somna utan pappa, inte vakna utan pappa och jag duger inte till något utan det är han och hon, men det går ju över, för tillfället kallar hon mig också för pappa.
jag är glad att jag har den lilla flickan och finns i mitt lilla liv och tänker många ggr också på hennes små odågor som hon har för sig att det inte  vart tvillingar eller att man haft en liten bebis,  Vissa väljer ju att skaffa barn tätt, men jag är glad över att vi bara har ett barn, än så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0