converseflickan

idag har det hänt massor. mycket bra saker och förväntningarna är höga, inte minst på mig. Får berätta vidare om den saken en annan gång.
varit på Öckerö en sväng, åkt hem, åt lunch, sovit middag i två timmar. älskar att sova middag med min dotter, så skönt. vi har haft underbart väder, soligt , varmt och vindstilla. viola har badat naken på stranden, jag badade dock inte just för att jag inte kände för att visa mig naken. vi har också hunnit med lekplatsen, handlar i den lokala affären. mats kom hem 5, lekt ute i trädgården en bra stund med hinkar fulla med vatten. När viola somnat tog jag intervall träning runt ön. tog 47 minuter med dunkadunka i öronen. gött.
dagens lunch för viola. grönsaker, egenpanerad fisk och potatis.






leopardklänning, låga vita converse.




vyn runt ön denna kväll.

Kommentarer
Postat av: Mizca

Så söt klänning!

2013-06-20 @ 09:00:34
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0