2 årig pojke dog efter blivit "glömd" i bilen - MORD !

 i förrgår dog en 2 årig pojke, orsaken är fortfarande okänd men pojken satt kvar glömd i sin pappas bil i Eslöv. Dett gör mig ledsen, förbannad och upprörd, det river verkligen i mitt mamma hjärta hur man kan GLÖMMA ! ? För mig är det nästan otänkbart att inte tänka en vaken minut  på min underbara dotter, medans andra glömmer sina barn i stekvarma bilar titt som tätt, vad har man i tankarna då? 
 
 
På expressen.se står det   "dagiset har brustit i sina rutiner". Så fan heller ! Det finns ingen skolplikt på dagis, anser jag, har själv varit i dagis svängen och tror ni verkligen att alla föräldrar ringer när det kommer två timmar senare en beräknad, eller berättar när sina barn stannar hemma, det kan ni fetglömma att alla gör, och bara det kan ju vara lite oansvarigt jämt emot personalen som kanske undrar, men jag tycker inte att de ska ha skyldigheten att ringa upp när Märta in dykt upp 7.00 och klockan nu är 7.30. Det är inte dagis fel eller orsak att lilla Anton dog i sin egna skit i sin pappas bil på någon paerkeringsplats i Eslöv, det är den idiotiska, ansvarslösa och helt onsannolika pappan som är skyldig som frågar mig. Det är rent utsagt MORD ! Hur i helevete kan man "Glömma"
 
 
Bler så less ....

Kommentarer
Postat av: jonas

Håller med dig,,, Man glömmer inte sitt barn. Vem var han?

2013-05-20 @ 03:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0