titel

efter hard rock gick vi till piercing studion tribe på Kungsgatan, som självklart var stängt. stängt var saluhallen och systembolaget upptäckte vi. var ändå inte speciellt sugen på alkohol heller. vi gick hem och vilade tre timmar eftersom vi bara sovit 4. huvudet säger att vi ska vakna 8, på morgonen trots att vi hade behövt met sömn.

vaknade, fixade till oss, beställde taxi ( blivit mycket taxi denna helgen) och åkte till ordenhusen där min brors 30års fest höll till. 90 st bjudna. champagne som fördrink. mingel. trerätters. tal ja till och med jag höll tal till bror min. nervöst men det gick bra, det var inte alls förberett men jag var ju den enda från familjen af Ekström så kunde ju han inte glömmas bort. de två andra jubilarerna fick ju tal från sina familjer.

00; 30 tog vi taxi därifrån trötta som vi var, dansat fötterna av mig.
påväg till kalaset

min utstyrsel

sos till förätt.

Efter trerätters middagar på restaurang två dagar i rad, högklackade skor och alkohol ska det bli skönt med vardag igen men gör gärna snart om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0