leeeedig

vet inte när jag var ledig en fredag senast och faktisk höll mig "hemma". inget planerat denna helgen och jag är ledig fram till onsdag sedan ledig tre dagar till.

så sjukt nöjd med mitt hår, hur kunde jag gå runt som jag gjorde innan lixom? en aning ljusare på sina ställen samt en del uppklippt, topparna behövde inte speciellt mycket klippning. köpte också en dyr, dryg hårolja/serum.




Idag har vi varit några timmar på öckerö jag och jolan. biblioteket och lånat allt med pippi åter igen plus två barnfilmer tull henne. apoteket köpte flux till mig, tandläkaren och sa dom ett och annat om att de borde införa tandborstning på dagis för det funkar fin fint på andra dagis runt om i landet. barnen får dessutom bättre tänder. punkt. öckerö kommun har visst svårt att förstå detta och ser det bara som en extra arbetsuppgift och inte det braiga i det.

systemet och köpte två glöggflaskor av min favorit glögg. som jag längtat.

varit hos mamma ätit lunch där och varit ute med de större barnen. Många tror att jag är en vikarie ( som har mitt lilla barn med mig ) men sp är det icke, men man vet väl aldrig. nu till hyppeln, där ska ätas vildsvin och drickas glögg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0