secondhand <3

när jag var liten hatade jag secondhand affärer. Jag tyc det var äckligt och tråkigt, idag älskar jag secondhand, det är något som är ärftligt tydligen. min syster min mamma och min mor handlar gärna secondhand och sedan något år tillbaka har jag också börjat. varit inne i en ny secondhand idag i Torslanda. hittade massa fint och det var inte sista gången jag var där. bara man vet vad man letar efter så finns det massa fint att fynda, allt har sin historia. miljövänligt och unikt, älskar. förutom det har vi varit på bushuset i Torslanda, kul kul, mamma min svägerska violas kusin fredrik 1,5år och till och mes min pappa kom förbi en liten sväng.

var också inne i babybutiken och köpte ett par jeans och termobyxor till viola. bra dag.


innan vi åkte till fastlandet.

vaser och bricka till vrakpris från secondhand.


skor jag också hittade på secondhand, apsnygga och unika, slipper gå i samma modell som alla andra.

viola shoppade snygga halsband och armband att lägga i mitt gamla smyckeskrin från secondhandbutiken.

jeans från molo i storlek 92, Didriksons termobyxor från babybutiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0