mat.

gått in i en period igen med så lite kolhydrater som möjligt samt inget socker. vill gå ner litegrand, och det känner man bäst själv. goda sallader, hemmagjorda måltider med 0% kolhydrater, fett är ok. men insett att jag, socker och kolhydrater inte mår bra tillsammans. visste ni förresten att C-vitamin är bra om man gå ner eller hålla vikten. så minst en apelsin om dagen äter jag, stark mat påskyndar förbränningen samt ett glas vatten innan maten ökar mättnadskänslan. då vet ni det.

min frukost består av keso med nötter och torkade frukter samt frukt och ett ägg m. sill.

hemmalagad middag är A och O, idag blir det Vildsvinsköttbullar, närodlad potatis och morot, saltgurka, lingon och hemmagjord vitsås mef en touch av kanel

mat till jobbet brukar bli sallader jag gör med rapsolja och svartpeppar som krydda. i rapsolja finns nyttig omega 3.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Både potatis och morötter innehåller massa kolhydrater, bara så att du vet som du själv sa.

2013-09-17 @ 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0