Sep. 09, 2013

väl i töreboda, in på systemet 12:58 då de stänger 13:00. en lång suck från expediten, vi tog inte lång stund på
oss, var ute 13:00 så hon behövde inte jobba över så länge. hem till B, M körde runt på oss, snällt. åt köttfärssås och spagetti, lata oss, somnade faktiskt till en stund på gräsmattan, solen var så skön att ligga i.

vid 18 kom N, J och lilla S. vi hade med oss kräftor så det vart en liten kräftskiva pch trots att jag inte snapsar så fick jag ta ton till snapsvisorna för de ville grabbarna ha, men kunde inga själva, tur då att man har sång boken malin. M anlände vid 20 och nu var vi komplett för att åka till olstorp då vi blev hämtade nån gång vid 22. mats, B, M och jag åkte dit. jätte kul hade jag, mest över att inget blir som man tänkt sig. jag hängde med M Hela kvällen, träffade några bekanta och det var jättekul! drack inte alls där inne, hade så kul ändå. hem vid 02:30, sängen 03 somna 04 vaknar 9 och ser hur roligtan haft det, mår inte alls dåligt, bara trött. bästa helgen som många andra denna sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0