Aug. 11, 2014

som ni alla vet, har jag jobbat heeeela sommaren. vabbat en dag. Nu börjar jag bli utbränd ;) hade varit gött att vara någon vecka ledig trots allt ! bit ihop . trots att vi nästan bara varit på hemmaplan, vädret och värmen har ju varit fantastiskt så egentligen så är e ju här man ska vara då! badat massor. flyttat å sånt. både haft middagar och blivit bortbjudna.

sen har de bjudits på tillfällen för både festande och bus. 4 ggr har jag varit ute och festat med vänner, kört all in till man pratar orent och åkt hem å lagt mig.

Har ett bröllop kvar om 1,5 vecka. De ser vi framemot. sen är de inget planerat ? jo älgjakt, Violas födelsedag och jul då vill säga.

De blir allt lite mörkare för var kväll nu. hösten är ju trevlig på sitt sätt.

Nu sova, imon ledig oxh då ska jag och viola åka och leka på bushuset och äta lunch ute, såklart.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0