falköping-Göteborg-danmark-Göteborg-falköping-knippla

som rubriken lyder, en hel del resande denna
helgen, men de går så bra så.
billig resa till Danmark med stena, min vän ställde upp och fixade biljetter med personalrabatt, mera rabatter blev det på maten och drickat på stena färjan plus en rundvandring innanför kulisserna enda upp till kapten på bryggan lagom intressant tycke Falköpingsborna, själv kan jag skryta med att jag varit där bakom och på bryggan ett flertal gånger tidigare. det inhanlades smink, smycken och sprit i taxfree och har bara ätit på restaurang hela dagen. Inte jobbigt alls.
viola skötte sig bra trots mats totala miss med att glömma barnvagnen, tror han vi har en tonåring? ? viola somnade i hans famn tillslut.



frukost buffe på färjan med glass till efterrätt.

min efterrätt

viola i danmark för andra gången i sitt liv.
somnade


underbart








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0