Jun. 17, 2014

Barnen sover (inkluderat att mats är ett barn) vilket inte alls känns dumt. fotboll på tv och jag hoppas att jag kan fylla i mina ettor (1) på mina Tipslappar. fast de är klart. oddsen blir bättre om det bli kryss eller två (X2). midsommar känns laddat och lite ångest fylld. jag ska jobba några timmar på midsommarafton. de har jag gjort två ggr innan tror jag.

de jobbigaste är att inte hinna dansa med viola och att sedan lämna henne på kvällen kvar på midsommarfirandet på hyppeln. vi ska hem i tid och på midsommardagen ska vi på bröllop, i Danmark. så köra ner dit, bröllop, middag, dans och fest.



pumpade hemmet förut med en lite idé jag fick syn på. De är riktiga rosor, resten får du klura ut själv, snyggt blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0