midsommardagen

Igår var de midsommar, något som jag inte direkt märkte av eftersom jag arbetade och kom inte därifrån före 19. jobbade för övrigt i klänning, blommor i håret och klackar såklart, man får passa på när man får.

viola hade dansat kring midsommarstången med kusinen fredrik bland annat.

Jag bidrog med lite spelande i hamnen tillsammans med gubbarna och det blev vals på bryggan. mysigt. vädret var ju kanon. varmt och inte alls så blåsigt.

vi tog 23:10 färjan till knipplat, lämnade viola hos mormor vilket alltid känns lika konstigt.

Steg opp 07 imorse för att ta färjan en timme senare, här sitter jag i bilen påväg till Danmark till bröllop och de ska verkligen bli intressant. hoppas på fint väder och en fantastisk kväll med danskar som jag inte förstår vad de säger, inte med deras accent.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0