Mar. 31, 2014

båten har legat i 3 dagar och vi har åkt båt alla tre dagar. olika ärenden efter jobbet samt kollat våran krabbtina. inga sälar såg vi i dag dock, imon kanske?

igår var vi i slottskogen, strosade i solen, klappade djuren och viola förknippar hästar med att de luktar gott och äter glass ♡♥ fåren låter mooo och älgarna är svåra att se.

Efter slottskogen så åkte vi till chezami och åt sen lunch, jag tog ett glas vin till maten och hela dagen var så härlig.

idag har jag och viola köpt blommor o jord som vi planterat tillsammans.

hämtat ut min vinst av strykripset :) och är nu lite rikare.

planterar blommor i krukor.






båtturen igår

plikta lekplats i slottskogen, Göteborgs största lekplats.
mina favoriter i slottskogen.

viola i dag i sina vårkläder mössa och jacka från molo och skor från Adidas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0