Mars

Hejsan. Länge sedan nu. Har ingen telefon i två veckor nu, handikappad men jag har vant mig. Rätt nyttigt faktiskt, kan knappt kolla fejjan och defenetivt ingen insta. Hoppas den kommer tillbaka innan torsdag för då åker vi till branäs till söndag. Viola ska stå på skidor vi köpt för första gången.  

Det som hänt sen senast är att jag blev faster för andra gången i lördags, en stor kille på 4500g och 55cm lång, på söndag ska vi fira storebror Fredrik  2år. Köpt present till honom idag med viola. Vabbar två dagar, viola förkyld och lite hostig men ingen feber. Hon har inte varit sjuk sen i midsommars så det var väl på tiden.  

Jag jobbar lite för lite också så jag har tagit ett jobb till.  Typiskt när man blivit lovad 100%. Mycket strul på jobbet imellanåt. 

Tips sm i stryktipset nu, jag ligger trea, inte dåligt  för att vara nybörjare. 

Annars rullar livet på, mycket på gång och mycket man vill göra.

Viola babblar som bara den, jätte duktig på att räkna och prata. Just börjat med kläder i storlek 92/98 till lillan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0