underbara söndag

äntligen, äntligen ledig rn hel dag med min familj. jobvat tre lördag och söndag i sträck så en söndag ledig gör mycket för att känna att vi är en familj tillsammans. fick nya schemat, räknat ut att jag får 110 timmar och inte 160 (, heltid) som står i mitt kontrakt och d både jag och arbetsförmedlingen blivit lovade, för sjunde månaden i rad. får jobba på mitt andea jobb lite då. men massor av, ledig tor-lör nästa helg. snällt att få vara ledig nästan en hel helg men synd att jag ska behöva ta söndag morgon. då får man väl för i helvete ingen ledighetskänsla på lördagen, det är ju på lördagen det händer.

Kommentarer
Postat av: Jess

Inte så roligt kanske men bättre än att bara arbetslös?!

2014-03-30 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0