nu

Varför skall alltid männen köra bilen?
mår man bättre av ekologisk mat , finns det statik på detta?

jobbat 164h i april.
om en vecka är jag i malaga spaninen. packat lite idag samt städat här hemma.
mats och viola är i Falköping hos farmor och farfar till söndag. Jag jobbar ändå helg. helg 8 av 8, helt jävla sjukt hur planerar schemat, det är inte hälsosamt för mig som personal att jobba så mycket helg som jag gjort.

sjuk på de med, vilket jag inte varit sen när jag vet när. hostig och snuvig.

en onsdagkväll som hundvakter på hyppeln.

min älskade dotter sover middag i den lilla mysiga barnsängen från början av 1900-talet.


pratar med sin bebiskusin, hannes 2 månader.

fredrik, viola och mormor gjort tårta av kottar och blommor.



viola klappar getterna på barnens zoo

en vanlig dag påväg till förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0