21 december

Jobbat till 15:00 idag. Kom nyss hem. Ska laga mat till mig och gubben, hemma gjorda hamburgare tänkte jag. Sen blir det till att städa, igen !  Ska börja packa väskan till Göteborg. Imon efter jobbet blir det till att köpa julklappar för jag har inte köpt någon än ^^   Hatar julen just nu. Tycker mer det är en last en vad det är roligt.  Jag vill verkligen vara ledig från allt jobb nu, undrar om jag någonsin blir lite ledig?  Inte så mycket innan detta året är över, men kanske lite i början av januari.
Har massa paket som ska komma med posten, hela fyra stycken!   Har redan väntat i över fyra dagar  på dem, hoppas de dyker upp innan vi åker annars ligger jag risigt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0