BLÅTT BLÅTT BLÅTT

Då har jag gjort min röst hörd, men den är liten hemlig. Hoppas nu bara att de blåa vinner (fast dem röstade jag inte på)  Hoppas de röda åker ur riksdagen, piss parti. Socialbidragarna som jag kallar dem. Men de är klart någon (jag) måste ju jobba så jag kan betala alla som lever på socbidrag som inte ens  försöker med någonting här i världen. Lärt sig leva på systemet. LÅGT LÅGT LÅGT.

Som sagt, skillj på ditt och mitt och rösta på Moderaterna!

- Tycker ni att ALLA ska jobba och tjäna pengar röstar ni på dom, – och vill ni behålla dom pengarna ni tjänar – Ja då röster ni på Moderaterna!

Moderaterna har sänkt skatterna, så låt dom forsätta göra det nu..



Moderaterna, de enda arbetarparitet, alla tjänar på att arbeta !!!

BLÅTT BLÅTT BLÅTT


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra söndag :)

2010-09-19 @ 13:54:39
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0