Nyttiga drinkar

Igår exprementerade jag med Brämhults hallonjuice, den är för det första super god. Lite suddig bild för det är mobilkameran men det är hallonjuice, en sockerkant och en kiwi. Enkelt, gott och gör drinken lite roligare att dricka. Mats var på systemet och köpte alkoholhaltiga drycker, jag kikade också runt men tog initativet att köpa juice istället.
Idag är jag ledig på dagen, och tack och lov för det. Har blivit inringd till ett natt pass ikväll/natt. Sedan har jag ju mitt ordinarie jobb 17:30-21:00, sen måste jag åka med rasande fart till det andra jobbet innan dom hinner åka. Får se hur denna kvällen tar sig vid. Lite kaotiskt får jag nog räkna med. Första kvällen jag jobbar helt själv på denna avdelningen med, men det ska nog gå bra, känner ju de boende.

Lycka till, till mig. Nu ska jag  ZzZzZzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0