vart har jag varit hela helgen

Jo för jag har varit i Göteborg hos min brors flickvän. Vi har umgåtts, haft det allmänt trevlig druckit både vin och champange tills vi blev grundligt onyktra.

Nu är jag hemma igen hos en sjuk sambo. Han påstår att han är förkyld och febrig, själv så tyckte jag att han också får skylla sig själv som trott att det är någon slags kanarieÖarna han har åkt till Danmark (Nästan tyska gränsen) där han har jagat.

Har har iallfall köpt hem vin (till mig) massor av öl (till sig) samt lite sprit till oss bägge. Nu ligger han och snarkar i soffan efter ett parit  Bingolotto. Vi och pensinärerna har spelat bingolotto idag, första gången på fem år för oss bägge. självklart vann vi ingentinging. Helt värdelöst var det, tråkigt att se på till och med.

Har köpt fem nya filmer idag när jag handlade. Gäller att smöra nu när man ligger på minus efter att förstört en del av huset i ren agg mot allt och alla. Gjort en stor ful spicka i väggen efter att ha kastat glas på den (DUMMA MIG)  Mats (min  kille) tror att jag har ADHD, men jag har gjort tester jag påvisat att jag inte har det, mer åt DAMP håller enligt testerna, men de har jag inte sagt  det till honom, det kan han luska ut själv så  småingom.

Ha en trevlig kväll alla läsare.

// Silly me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0