Volvo V50 1,8F

  • Bensin/etanol
  • ACC/Klimatanläggning
  • ABS bromsar
  • Airbag förare & passagerare
  • Sidoairbag
  • Antisladdsystem
  • Fjärrstyrt c-lås
  • Elhissar fram och bak
  • Elspeglar
  • Farthållare
  • Färddator
  • LM-fälgar
  • Motorvärmare
  • Multifunktionsrat
  • Rails
  • Servostyrning
  • CD-stereo
  • Stolvärme fram
  • Vinterhjul - friktion
  • Yttertemperaturmätare
  • Svensksåld
  • En ägare
  • Komplett ifylld servicebok
  • Första reg.2008-01-07.
Pris: 130.000 kr
Färg: Ljusblå metallic
Årsmodell: 2008
Drivmedel: Bensin/etanol
Den var väl som vilken Volvo som helst att köra, skön, trygg och fin.  Den har en fin ljus klädesl inuti och bilens bakgrund är bra eftersom den varit en tjänste bil till något större företag och servad när den ska osv. Den ljusa klädseln ser jag inget problem med eftersom jag blivit så pedant på gamla dagar och kan tänka mig att ge bilen en dra-på-klädsel i julklapp. Klart min lilla bebis ska få åka tryggt. Jag räknade igenom var våran nuvarande volvo kostar mig i månaden just nu, det var över 3000 spänn och så kommer det fortsätta antar jag.  Vägskatten på denna nya bilen låg på en tredje del av vad jag betalar för S80n efterosm det är en miljöklassad bil, samt att den inte behöver besiktigas en på två år, billigare i drigt osv. Med den bilen vi har nu så kan det komma oväntade utgifter när som helst när den har några år på nacken, men en bil från 08 känns det mycket säkrare med den saken.  Det är bara frågan om det är värt det, priset är mycket bra och men man kan göra mycket med 100.000 på huset osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0