16 mars

Ja det var längesedan, inte haft något motivation till att skriva, har jag egentligen inte nu heller men men, man vill ju inte mista alla läsare.  Gitarr lektionerna går bra och det är super kul. Jag och Johanna är typ duktigast i gruppen, tänk nu har halva tiden gått, har halvtid kvar innan jag kan klassas som trubadur.
Branäs resan var jätte rolig och välbehövlig, åker snart dit igen om jag får ledigt. Frågade vecka sju om jag kunde få ledigt vecka 14, har fortfarande inte fått svar???   Har frågat men inte fått svar? Det handlar om en dag, en dag då jag jobbar 3,5 timmar. Med detta menas att under hela terminen har jag tagit ledigt sju timmar, det är ju inte ens en hel arbestdag, ändå så kanske jag får ledigt?  Jag blir så matt, nej inte får man ha roligt inte.
Sen har jag blivit sjukt stressad och rädd över allt som händer i världen, och då tänker du "Men Malin du bor i Sverige, du behöver inte bry dig"  Och nej jag bryr mig inte om alla människor som dör osv, jag bryr mig om katastrofen som drabbar våran planet.  Som drabbar våra biotoper, biotoper som är jätte viktiga för att vi ska leva. SOm kanske inte finns längre?   Tänker på allt myllarande djur liv som bara förstörs pga människans egoistiksa tänkande som bara tänker på sitt eget bästa, sin egna bekvämlighet.

Nej jag gillar inte alls kärnkraft, tycker inte alls om att de går sönder heller. <det drabbar ju som sagt inte bara den egoistiska människan, det drabbar varedna varelse, om du tänkt på  det?



Imon åker jag till GBG efter jobbet, ska på systers 30års kalas, ska tänka ut vad jag ska ta på mig!?  Tips?  Har bara bestämt att jag ska ha mina nya  svarta skor med 7cm klack.  Men vad mer, kan ju inte gå naken i skorna.  SÄger som jag alltid säger, JAg har inga kläder !  Sen har jag konstigt nog hela garderoben full.
Nu åker jag till jobbet, slutar klockan 20:00 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0