Lördag och Söndag

Helgen har både gott snabbt men ändå varit lugn. Lördagen gav fantastiskt väder på förmiddag då vi var hos Mats föräldrar och hjälpte dem att lägga gummimattan i deras damm, det ska bli en damm så småningon. Sedan vi fick vi lunch som Mats mamma hade lagat.
Vi åkte och bytte från vinterdäck till sprillansnya sommardäck, så nu är jag både fyra nya vinterdäck och fyra nya sommardäck och några tusingar fattigare. Efter detta lilla projeketet var jag tvungen att vila en stund sen var det bara att stutsa upp från skönhetssömnen och åka vidare hem till Nils. Nils har köpt en hus så det var första gången vi var där i Fägre som det heter. Det ligger nära sjön viken inne i en lummig skog. Vi blev bjudna på mat, ostbricka och till sist glass.  Jag hade köpt mig en Brämhults juice att festa på med apelsin och annanssmak, vi spelade kort och pratade strunt. När klockan började närma sig ett på natten började jag bli lite pömsig och ville köra hem de som inte skulle sova hos Nils. Körde hem Björn till sig och sedan skjutsade jag hem mig själv och Mats. SOmnade gott vid 2:30.
Vi har haft bakfylledag idag eller a, Mats har haft bakfylledag. Det innebär pizza och cola om det ska firas på rätt vis. Jag som inte mådde dåligt städade i garderoben, slängde kläder, städae golvet i hela huset, tvättade, diskade, vattnade m.m
Det var väl min helg i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0