Shopping står på menyn idag

Idag ska jag åka in till Skövde efter jobbet, där ska jag träffa Maria sedan ska vi köpa bikinis till våra beachkroppar 2011, Wihoo! (or not).  Jag ska titta efter en bikiniöverdel med  bygel som håller allt på plast utan att det ska se sladdrigt ut. Efter jag hittat det ska jag även köpa mig en skön BH i en mycket skrämmande stor storlek, vilket jag inte är van vid.

Efter detta måste jag springa till min favorit butik vad det gäller kropp och kosmetika, The body shop ! Där är det kundklubbsdag och jag ska slå till med några fynd. Till slut kanske jag ska köpa något fint till min pojkvän, exempelvis hålfria sockar eller t-shirtar som inte ser urtvättade ut.  Menar inte att han klär sig illa, inte alls men han har lite dåligt urval i garderoben.

Sist men inte minst måste jag handla mat och jag har nämligen bestämt mig för att börja vecko handla ist. för typ månads handla och hoppas jag kan komma billigare undan. Så nu måste jag verkligen planera vad vi ska äta den kommande veckan. Hoppas allt avslutas med nöjda inköp, några tusningar fattigare av den nya lönen samt  att jag hittar ett fik som säljer goda negerbollar som skulle kunna avsluta shoppingdagen med Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0