Favorit appar

Gravid app från Babygruppen
Här skriver du in ditt BF och sedan tar appen hand om resten, räknar statistik, vilken månad du är i ,vilken trimester och vad som händer med din kropp under just den veckan. Man kan även läsa om barnets utveckling detaljerad och vad parntern kan förvänta sig eller göra just den veckan.
Hello baby
En söt nedräknare för BF. Man kan skriva i vilket kön, namn på bebisen och till sist skriver man ner BF och nedräkningen har börjat.
Othello, behöver jag säga mer. Beroende framkallande !
Libero
Liberos graviditetsapp är också en app där man följer både kvinnan och bebisens utveckling vecka för vecka många tips och ideer för att motverka illamående, smärta osv.
Livsmedelsdatabasens app
Här finns de allra flesta livsmedel i ett detaljerad information allt ifrån vilka spårämnen, mineraler och fetter osv. Bra för dig som vill räkna kalorier och för min del är det intresset i vad som finns i maten som jag stoppar i mig.
How is calling

Den perfekta appen för dig som får mystiska samtal som du inte vet vem de är ifrån. Bra även för dig som inte svara förens du vet vem det är som ringer dig. Denna app går igenom hitta.se samt eniro.se för att ta reda på vem som ringer dig. Det kommer upp namn, efternamn och adress på skärmen om det är ett okänt nummer som inte finns med i din kontaktlista. Efter samtalet eller påringningen kommer det ett alltenativ om du vill spara nummer, namn, adress lätt och enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0