Mål med träning

Som kanske redan några vet så är tanken att jag ska börja träna på allvar och bli av med mina fläskiga mammakilon, eller a så farligt är det väl inte men huvudsaken är att jag trivs med mig själv.
Jag gick upp 10kg när jag var gravid och sju rann av mig efter bara någon vecka.
Jag ska försöka träna 2-4ggr i veckan på ett gym i Hjo och ska köpa gymmkort nu i veckan.
Mina mål är att gå ner yttligare 5kg och samtidgt bygga lite muskler som kan vara bra att ha.
Jag skulle vilja klara av att göra åminstonde fem armhävningar på tårna inte på knäna, 20 situps och 10 upphopp.
Fast jag hade varit världens lyckligaste om jag skulle klara 10 armhävningar på tåna, 40 situps och 20 upphopp och om jag klarar detta ska jag köpa mig en vrålsnygg bikini, hårförlägning och ett par nya Miss Sixty jeans.

Hade ju varit kul om jag fick till det med lite snygga träningskläder också så skor har jag redan hittat och ska nog slå till i veckan på dom. Skulle vilja ha en träningsbag och några träningstoppar men det får gå efter plånboken.
denna skulle vilja bli min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0