Tisdag

En helt okej natt, vaknat tre ggr av att Viola ska ha mat, vända sig och stoppa in nappen sedan har jag snabbt somnat om. Vaknade sedan upp sju av att någon låg och jollrade i sängen brevid. Efter påklädning, frukost och en vila så åkte vi till Hjo för att leka med de andra bebisarna på öppna förskolan där vi även åt en smörgås och sjöng sånger. Jag och Viola målade lite med vattenfärger, det var populärt och hålla i penseln medans jag styrde hennes hand vad vi skulle måla.
Efter öppna förskolan åkte jag och K till gymmet där hon visade mig runt och jag blev väldigt taggad på att börja träna, så jag tänkte mig nog börja med Easy Line pass.

Kom hem och fick tvinga lilla bebisen att somna som bara hade sovit en timme från 7-15:30 då jag och hon däckade i sängen i 2,5 timme. Vi vaknade när Mats kom in och pussade oss på näsan sedan har vi lekt alla tre.
Imon blir det babyrytmik på morgonen och sedan in till Skövde och handla på världens bästa skönhets-produktsaffär The Body Shop. Där ska det inhandlas ansiktskräm, makeup remover, body shower cream, Polynesia body mist och body butter såklart.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, vart har du köpt de inneskorna? Jag har likadana men hittar inte dom igen :O

Mina är flera år gamla och slitna och behöver bytas ut, gärna förra vintern ;)



Mysiga bilder :)

2012-02-29 @ 00:03:55
URL: http://hanniie1.blogspot.com
Postat av: Malin

jag har fått tofflorna så jag vet inte heller vart de kommer ifrån

2012-02-29 @ 20:46:10
URL: http://forattjagardenjagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0