Helgen

Fredag.
Handla mat inför helgen på menyn stod det bakadpotatis med älgkött.
pasta med ost och skinksås och hemmagjord pizza.
Lördag:
Köra ved i stora lass. Fick låna Es traktor med kärra för att köra hem fyra stora lass med ved, oj vad vi har plockat. Viola hade bebisvakt utav farmor och var också med ute en stund och sov i sin sittvagn till det härliga ljudet utav brummande traktor.
Nu är nästan all ved hemma iaf, så nu är det bara stapleriet kvar och de kommer ta tid det, fast härligt att ha ved som kanske räcker i två år. Det räcker iaf ett år om det skulle bli ny istid.
Söndag.
Slapp dag med vedplockning tills ryggen värkte så det blev inget gym denna kväll men vad gör det när jag faktiskt tränat en del muskler.  Björn och Maria var här en stund och åt middag . Innan vi somnade bums så såg vi sista avsnittet av "äkta människor" världens bästaste serie som jag följt. Synd att den är slut, ska ringa till Andreas Wilson och tvinga honom att dra igång en tvåa !  Fast han dog ju i slutet så det kanske är fel  person att höra av sig till.
jättehögen med ved
100kubik
Sov gott i sittvagnen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så himla dåligt slut, om man ens kan kalla det slut. Jag förväntar mig en säsong 2!

2012-03-20 @ 14:32:45
URL: http://awayaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0