Veckoschema

Idag blir det öppna förskolan för hela slanten samt en promenad i Hjo.  Tänkte hinna med ett pass på gymmet på kvällen mellan 17-18, easy line igen.
Onsdag blir det  babyrytmikpå förmiddagen och efter det hem en stund och förbereda bebben mentalt för babysim i Skövde.
Torsdag mamma & barn gympa på Plaza och kanske sopplunch på öppna förskolan och sedan åker vi till Hyppeln på när Mats kommer hem.
Fredag danmark tillsammans med mina föräldrar, var riktigt längesedan jag åkte Stena färja.
Lördag blir det nog en hel del promendader och fotande utav havet hemma på Hyppeln, kanske ett bad med Viola o badkaret bara för att det är mysigt.
Söndag blir min mamma ett år äldre, hur gammal hon blir lovande jag att inte skriva men 55+ kan vi väl säga.
Sötis gumman fyra veckor

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Hej!

Mamma/barn gympan är inställd på torsdag då instruktören är bortrest.

Hoppas att ni hittar på något annat kul!

Själv ska jag storstäda huset!

2012-03-06 @ 14:31:53
URL: http://antligenmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0