öronproppar

För att svara er som kommenterade igår så kan jag säga att jag är sjukt bra användare utav öronproppar, är totalt beroende av dom. Jag har bara ett litet taskigt handikapp jag har så jäkla små öron (något som jag föddes med) så propparna brukar åka ut väldigt lätt, det är samma när jag har hörlurar, jag kan inte använda vanliga snäckor som ni andra "storörade" ^^ personer utan få köpa sånna där andra om jag inte ska se ut om en tönt och ha sånna där stora kåpor runt huvudet.

Fyra timmar har jag fått till sömn idag iaf och det kommer nog vara allt som blir, Nu är det strax mat och Mats har rök vildsvin, kantrarellsås och ungsbakade grönsaker.
Jag och Jolan har varit iväg och handalt mat idag med Mats kort och då blir det allitd lite mer och finare mat än när jag handlar.  Funderar på vad jag ska ta med att titta på inatt på jobbet, igår såg jag på två domedagsfilmer och känner för något lättare inatt. Mats föreslog "Blair witch projekt" eller "Paranormal activity" vilket jag fort röstade ner.  Jag som egentligen är en ganska mörkrödd människa och väldigt vidskeplig har turen att kunna tänka bort dessa saker när kah är på jobbet nattetid. Jag menar att jobba natt på ett äldreboende kan ibland vara lite läskigt, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också jättesmå öron. Har också problem med att få in vanliga öronproppar tillräckligt långt i öronen för att de ska sitta kvar. Ofta får jag ont av dem om de sitter kvar då mina hörselgångar är så smala. Numera använder jag apotekets rosa öronproppar av vax. De lägger man som ett lock i ytterörat. Sitter hur bra som helst och är så sköna att man inte känner att man har dem på sig. Det blir bara så tyst och skönt. Rekommenderas verkligen.

2012-05-21 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0