Industriägg VS "friägg"

De sista dagarna i oktober och vädret är verkligen helt okej för att vara så pass långt in på hösten. Kan nog minnas vid denna tid förra året att det ver betydligt kallare. Länge leve våra höns som gör de dom ska, värpte hela sex ägg till oss idag vilket borde vara så att alla höns har legat i samma rede (trots att det har fem stycken att välja på). Imon får det nog bli  äggrör till frukost. Inskolningen på dagis börjar lida mot sitt slut och ska nog lämna henne själv där någin timme på fredag och nästa vecka. 
 
I helgen är det dop och jag försöker fundera ut vad jag ska ha på mig. Lättast är det nog för Viola eftersom hon har sex snygga klänningar att välja imellan. Idag vhar jag varit tre timmar i skolan, ska egentligen vara där mer men tiden på dygnet vill inte räcka till eftersom skolan in har natt öppet, dåligt !?.
De vita ägget med nummer är industriägg vilket ni kanske ser.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0