Onsdag

Världens sötaste lilla luciatåg på dagis idag och ungarna tragglade igenom 10 sånger helt felfritt.  Viola var pepparkakor vilket passade sig så bra då hon  show hade varsina pepparkaks gubbar i händerna, de stod längsta fram och var bedårande, viola stod där som en sol och bara log medans barnen sjöng förefalla halsar. Det bjöds på gröt och dricka efteråt. 
 
Fått en sväng på bushuset idag mer, ätit på restaurang och haft det allmänt mysigt familjen tillsammans. Lämnat in min telefon på reparation  och fått en lånetelefon med knappar, en Nokia, inget internet så känner mig något handikappad. Troligen kunde  jag hämta tillbaka nästa vecka.
 
nu väntas många dagars jobb och dessutom har vi fått ett hett tips om en sak som vi ska kika närmare på. 
 
 
Viola får vila  men intemer en någon timme på dagis då det tar flera timmar att lägga henne på kvällarna, något som irriterar hela familjen.  Jag och mats är helt slut när hon sedan somnat vid sisådär 21-22:30 på kvällarna, så inga mer Vilor för att få bukt på nattningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0