fredas shopping med ångest

En mysig fredag startade med att gå upp klockan 06. Var uppe en stund sedan somnade vi om igen och sov i 1.5 timme. Gjorde oss iordning efter frukost och lite städ.  Åkte till A6 där vi kollade på vårjacka till Viola, Porlan och Pyret hade finast (inte så konstigt). Men Kappahl hade också fräcka skinnjackor i små storlekar. 
 
 
Viola strosade omkring på A6, förresten så bär min dotter kläder från Polarn och Pyret idag. 
 
 
Provar jackor
 
Idag åker Viola till sin farmor och sover där, jag och Mats ska vara lite själva ikväll. Det jobbiga med allt är att Mats åker till Falköping imon han med för att tillbinga lörda natten där oc jaga på sönda morgon. Jag som inte gillar att sova själv, och samtidigt vara ute min dotter i nästan två hela dygn, snyft. Kom en tår när jag pussade henne på kinden och de gick ut ur dörren.  Aldrig varit utan henna så länge.  Jag ska nämligen jobba lördag och söndag så jag är ändå inte hemma så mycket.  Hoppas jag klarar detta utan att ringa Mats i panik lörda kvällen och tvinga hem honom, eller det får inte hända, detta måste jag ju klara av. Bor ju dessutom i en  varm och trygg lägenhet så vad skulle kunna hända?
Det blir nog bra det här intalar jag mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0