Söta barn

Nu har Viola mer och mer blivit en dagisunge, på en riktigt stängsel dagis med fyra olika avdelningar, snälla fröknar och ganska få barn vilket jag tycker är bra. Hon går nog inte mer en 20 timma i veckan så det känns faktiskt bra. Barn behöver ha sina föräldrar också.  Snart 1,5år och går en så länge inte heltid på dagis, jag hade faktiskt önskat det just såhär :)   Jobbar tre kvällar denna veckan, om inte mer, vilket betyder att hon bara behöver vara på dagis några timmar på eftermiddan sedan hämtar Mats efter jobbet. 
 
Fåtal om kläderna jag skrev om igår, jag gör såhär.
 
Det som är i bra skick och märkeskläder - säljs (klädbytardagar)
Kläder som är lite mer slitna eller tvättade  mycket eller ar en liten fläck ger jag till Violas lilla kusin M som är nio månder yngre än Viola.
Kläder som är "könsneutrala"  (och i bra skick) sparar jag till kommande barn. 
 
Här kommer några fina ansiktsbiler på min gullunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0