19 maj

idag har jag jobbat 8-15. och nu är jag ledig enda till söndag morgon. har inte så mycket planerat dessa vardagarna men hoppas kunna lekparksdejta någon och andra små aktiviteter. har lånat hem lite filmer till kvällarna när viola somnat och till henne lånade jag ringaren från notredam på bibblan.

till helgen blir de lek och stoj i centrala Göteborg, rn sväng till Liseberg hinns nog med hoppas jag.


ser blixtrar från fönstret, hör mullret, färjan går fram och tillbaka och ambulans båten körde för fullt just förbi märks att man bor utanför havets E4.


åskan och ambulans båten.

mity nya armband, by: systembolaget.


när vi kom hem var vi ute i den varma solen och lekte en bra stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0