fars dag

Då firar vi alla pappor och plötsligt känns de som om jag har flera pappor, köpa till min pappa och till mats,  egentligen vet jag inte varför men de skulle kännas snålt att inte ge något. Dessa dagar finns väl bara för att handeln  skyltar  med att man ska "ge far en gåva".  Allt för att konsumera! 
Så blev de flr min del.
dessutom jag rätt säker på att de läggs mycket  mer pengar och eftertanke på farsdag en morsdag. 
Kvinnor har väl mer fantasi och har lättare att ge gåvor,  medans farsorna brukar tjäna mer pengar, , knasigt ? 

Mats kommer få en snygg skjorta som jag köpte i Klova på Hönö i en utav herr butiketna.
pappa var först svårt eftersom han har typ allt, så kom jag på. En flaska rödvin som passar en kock som kostade lite över 100 lappen plus en farsdagTriss för 130kr. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0