50%

jag vill jobba mer. 50% duger inte för mig. har två extra jobb på timmar men är inte sugen på att jobba mer helger eller kvällar/natt för de är typ bara då jag jobbar. suck.
sen har jag ett stort dilemma som jag är riktigt orolig för och jag känner mig lastgammal.
sen jag fyllde 25 har jag bidragit med en del ålderdomsåkommor. just nu ligger atros närmast som jag googlat upp.
ni ska veta att jag verkligen inte vill vara någon hypokondriker för de är de värsta jag vet.
men nu är saken den att jag både fått astma och apont i handleden igen.
Har haft ont från och till i handleden. men nu stramar de ut i tummen (mest vänster).
f*n. riktigt orolig. tre dagar i vården räckte tydligen för att få handikappade händer. min kraft i tummarna försvann och min handled jan inte lyfta något utan att smärta sönder. att riva av kvitton eller greppa flaskhalsar blir plötsligt jätte svårt att få tag på med mina tunga och långsamma tummar.
aldrig kännt såhär innan aldrig någonsin.

rädd att de blir livslångt. gör även ont på nätterna och jag tror på at linda händerna hade varit skönt.

tänkte vänta någon vecka till innan jag kontaktar vården. plus lite annat när man ändå är i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0