samsova

Hur påverkas  barn att samsova. 
Inte tänkt  så  mycket  på de.
Blir  dom tryggare? Jag tror de.
Mitt barn ska Alltid  få känna sig trygg och vi ska  finnas  där, så länge  hon  vill.  

Jag känner  mig också  trygg. 
 tre täcken och sju kuddar.
Viola sover  delvis  i sin säng  varje  natt. 


Hon kommer med sina nappar och gosedjur och ibland  sitt täcke och kudde.

Sen sover  vi oftast resten av natten tillsammans. 
Mats klocka ringer 06:30 när han jobbar.
Min 07 när jag jobbar  morgon. Annars ringer den inte alls,  viola vaknar av sig själv  07:30-09:00. 

Annars väcker jag henne . Klär  på henne i sängen  och vi åker  till  dagis . Hon äter frukost leker, äter, sover middag och  hämtar henne 15:30 .😃😬😴

Vissa dagar  lämnar jag 14:00 och Mats hämtar  16:15 och jag  jobbar kväll. 
Hemma 21:30 då de sover. 

De är våra rytm ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0