alla sjuka

Veckan  börjar  med kaos.
Jag äger inte företaget  jag jobbar  på men de är  jag  och en kollega  som driver  stället 
 Vi är mycket  kort om folk  och läget är sårbart   viola  dålig, J s pappa dålig och den tredje av oss  anställda  åkte akut in med ambulans  inatt. Ledig nio dagar för att återhämta  sig vilket  betyder att de bara finns  jag  och J som kan öppna /stänga stället. Läget är akut vi jobbar varje  dag och får bara ca 4-5dagsr ledigt / månad.  Visst lönen blir  bra  men såhär  kan de inte  fortsätta.
 Snälla  ordna  sig snart anställ, lär er, kom tillbaka  efter denna månadslånga  semester goda chef, du behövs.

Jag vabbar i tre dagar  nu fast ö
Ändå  inte går på passet 16-21:30 istället för 15-21:30 Mats kan  ta  över  16:00. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0