havsblänk

Tänker på allt.
Jobbet . Trivs bra men jobbat ca 6 dagar i veckan  varit ledig endast sex dagar i både december  och  januari.
Boendet. Bor fint och bra, utrymmet räcker  gott av väl till. Vill bara förnya lite och om de går försöka göra beslag på yttliiggare ett rum. Om man tänk  framtid  hade ju en fyra inte gjort  något . Då hade  vi lätt kunnat  bo här i många år  till.
Bil. 
Den duger men en uppgradering  om ett till två år hade inte  gjort  något  den blir  knappast  billigare de som är bra är att den nästan bara kör 6km om dagen. (Ja jag ska börja  cykla,  lite bekväm  med viola  bara,smidigast såhär) 
Motion.
Jag rör på mig i jobbet. Är inte  alls sugen  på svettiga pass med andra. På våren /sommaren  brukar  jag springa. Jag är sån. Lite mulligare under vintern lite hull som håller  mig  varm. 
Mycket  smalare  på sommaren  på grund  av  många  aspekter.
Har nästan  alltid  ätit  bra kost och äter  frukt varje  dag, inte mycket  kaffe, inga söta drycker  och äter bönpasta/proteinbröd  m.m framför  vitt. 
Resa.
Vi kommer  resa detta året. De är  jag  övertygad  om. Som familj till värmare  breddgrader  framåt  hösten  eller så åker jag och  Mats  på någon  storstadsweekend. 
Hade gärna  överskattat  honom  med de så  jag  hoppas  han inte  läser detta. Vilket  han  vanligt vis inte  gör. 


Bild  från hälsö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0