Min julklapp från sambon

Letar efter en systemkamera. Blir nog en CANON EOS 500D + 18-55 MM IS + 8 GB MINNE, vilket inte heller säger mig så mycket men den verkar bra. Ska beställa hem från Mats företag där han köper allt matreial. Kan välja och vraka mellan massor av saker. LED TV, Nikon kameror, playstaion 3, presentkort, biobiljetter, GPS, mobiltelefoner, datorer, bilar, resor, hotell övernattningar m.m. Jag fick välja vad jag ville.  Har fått en kamera varje år av honom eftersom de brukar inte hålla så länge när jag är i farten. Men nu är jag mer  vuxen och dessutom är kameran värd ca 7000kr så den ska jag vara rädd om.



Annars är det snöstorm ute idag men det stoppade inte mig eller barnen att åka till den stora pulkabacken för att åka skrana.  Nu ska jag sova en stund, har bara fått sova fyra timmar inatt. jag har glömt av hur man gör för att slappna av och släppa tankarna. Ska laga god mat när jag vaknar samt städa och tvätta lite.  Hoppas jag hinner mysa med pojkvännen ikväll, har jobbar så många kvällar och nätter i några dagar nu så jag har inte sett honom mer en i sängen, sovandes. Vet inte ens om han har varit på jobbet eftersom han ligger kvar i sängen när jag smyger upp på morgonen och åker till jobbet. Men nu när jag kom hem så låg han inte i sängen så han är nog och jobbar ;)



Kram på alla snöänglar där ute.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa :) när får du den? ska upp nån dag på billingen och ta kort över staden hade jag tänkt. du kan hänga med

2010-12-16 @ 19:03:23
URL: http://awayaway.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer nog inte få den förens nästa vecka. Om jag får den. annars är jag intresserad!!!!

2010-12-16 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0